Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2018 10:04

Αντιμετωπίστε τις δυσκολίες της ζωής με διαλογισμό

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται με αλλαγή του τρόπου ζωής

Η καθημερινή ζωή είναι δύσκολη. Υπάρχει ασταμάτητη πίεση και δύσκολες καταστάσεις που πολλές φορές μας κάνουν να αισθανόμαστε ανημποριά και φόβο.

Αν αυτή είναι μια συνεχής ψυχική κατάσταση, προκαλούνται αλλαγές στη φυσιολογία μας και βλάπτουν την άμυνα του οργανισμού μας κατά του καρκίνου.

Αν και είναι δύσκολο να αποφευχθεί το στρες μπορείτε να αποδεσμεύετε την ένταση τακτικά...

Απλές ασκήσεις χαλάρωσης βοηθούν στην αποδέσμευση της έντασης...

Καθίστε με την πλάτη όρθια, πάρτε βαθιές αναπνοές κι εστιάστε στην ομαλή ροή της αναπνοής στο στήθος σας. Η στάση αυτή δίνει ελευθερία στη ροή του αέρα που κατεβαίνει από τα ρουθούνια στο λαιμό, μετά στους βρόγχους, για να φθάσει στο κάτω μέρος των πνευμόνων, πρωτού αντιστρέψει την πορεία της.

Με την προσοχή σας εστιασμένη, πάρτε δύο βαθιές αργές αναπνοές για να αρχίσετε να χαλαρώνετε. Μια ανάλαφρη αίσθηση άνεση κι ευεξίας θα απλωθεί στο στήθος και στους ώμους σας.

Καθώς, επαναλαμβάνετε αυτή την άσκηση, θα μάθετε να εστιάζετε την προσοχή στην αναπνοή σας και την αφήνετε να καθοδηγείται από αυτή.

Καθώς, χαλαρώνετε, μπορείτε να αισθανθείτε το νου σας να γίνεται σαν ένα φύλλο που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού και ανεβαίνει ή κατεβαίνει καθώς παιρνούν από κάτω τα κύματα.

Η προσοχή σας συνοδεύει την αίσθηση της κάθε εισπνοής και την αργή εκπνοή του αέρα που βγαίνει από το σώμα σας απαλά, αργά, ευχάριστα, μέχρι το τέλος της, ώσπου να μη μείνει παρά ένα μικροσκοπικό, σχεδόν ανεπαίσθητο ίχνος αέρα μέσα σας.

Μετά ακολουθεί μια παύση. Μάθετε να βυθίζεστε μέσα σε αυτή την παύση όλο και πιο βαθιά. Ενώ αναπαύεστε για λίγο μέσα σε αυτό το διάστημα της παύσης, θα νιώσετε την πιο βαθιά επαφή με το σώμα σας.

Με την εξάσκηση, θα μπορείτε να νιώσετε την καρδιά σας να χτυπά και μετά το τέλος της παύσης νιώθετε μια μικρή σπίθα να πυροδοτεί έναν νέο κύκλο αναπνοής. Η σπίθα αυτή είναι η σπίθα της ζωής που υπάρχει πάντα μέσα μας και την ανακαλύψατε για πρώτη φορά μέσα από τη διαδικασία της προσοχής και της χαλάρωσης,

Καθησυχάστε το νου σας με τη σκέψη σας, βεβαιώστε τον εαυτό σας ότι όλα θα πάνε καλά και σιγά σιγά το σώμα σας θα ηρεμήσει και ο νους σας θα επανέλθει στη φυσιολογική του κατάσταση.

Μέσα σε 15 λεπτά η καρδιά θα επανέλθει στο φυσιολογικό ρυθμό και το φυσιολογικό χρώμα θα επιστρέψει στο πρόσωπό σας.

Εστιάστε τον εαυτό σας στο παρόν

Μάθετε να καλλιεργείτε την εσωτερική σας δύναμη. Η γιόγκα, ο διαλογισμός, το τάι τσι και το κι-γκόνγκ διδάσκουν ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να πάρει τα ηνία του εσωτερικού είναι του και των σωματικών του λειτουργιών. 

Με συγκέντρωση του νου κι εστίαση στην αναπνοή μειώνεται το στρες, επέρχεται αρμονία στον οργανισμό κι ενεργοποιούνται οι φυσικές άμυνές του.

Η θετική προσοχή είναι μια δύναμη που κάνει καλό σε ότι αγγίζει.

Το να περνάμε κάποιο χρόνο κάθε μέρα μόνοι μας με τον εαυτό μας είναι μια πράξη αγάπης για να εναρμονίσουμε τις εσωτερικές θεραπευτικές δυνάμεις του σώματος. 

Έπειτα από λίγα λεπτά η προσοχή σας θα αποσπαστεί και θα απομακρυνθεί από τον εξωτερικό κόσμο, τις έγνοιες του παρελθόντος και τις υποχρεώσεις του μέλλοντος.

Έτσι, έχετε μάθει να αγαπάτε τον εαυτό σας...

Η αναπνοή είναι η μοναδική λειτουργία που είναι εντελώς αυτόνομη από τον συνειδητό νου (η αναπνοή, η πέψη, η λειτουργία της καρδιάς συνεχίζονται ακόμη και όταν δεν σκεφτόμαστε), αλλά παρόλα αυτά ρυθμίζεται εύκολα από τη θέληση. Το κέντρο ελέγχου της αναπνοής βρίσκεται στη βάση του εγκεφάλου, είναι ευαίσθητο σε όλα τα μόρια που ανταλάσσονται συνεχώς ανάμεσα στο συναισθηματικό εγκέφαλο και τα όργανα του σώματος και του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η εστίαση της προσοχής στην αναπνοή φέρνει τον άνθρωπο πιο κοντά στους παλμούς των ζωτικών του λειτουργιών και τον συνδέει με τη σκέψη της συνείδησης. 

Η καλή ισορροπία ανάμεσα στους βιολογικούς ρυθμούς του καρδιακού ρυθμού, της αρτηριακής πίεσης και της αναπνοής είναι ο ακριβέστερος δείκτης της καλής υγείας.

Η παραμικρή νοητική άσκηση, όπως οι αριθμητικές πράξεις, που προκαλεί στρες στο άτομο αποδιοργανώνει τους βιολογικούς ρυθμούς, ενώ η προσευχή συντονίζει το ρυθμό της κάθε λειτουργίες με τις άλλες.

Οτιδήποτε ενισχύει το συντονισμό ή τη συνοχή, όπως η γιόγκα, η χαλαρωτική αναπνοή, η προσευχή κ.ά συνδέεται με μια σειρά από ευεργετικές επιδράσεις για την υγεία, όπως καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, μείωση της φλεγμονής, καλύτερη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και καταπολέμηση ανάπτυξης του καρκίνου.

Όμως, το σώμα με την πάροδο της ηλικίας χάνει την προσαρμοστικότητά του και δυσκολεύεται όλο και περισσότερο να διατηρήσει την ισορροπία του όταν αντιμετωπίζει τους κινδύνους του φυσικού και συναισθηματικού περιβάλλοντος. Η εξασθένηση αυτής της ισορροπίας συνδέεται με μια σειρά από προβλήματα υγείας που συνοδεύουν τα γηρατειά: υπέρταση, καρδιακή ανεπάρκεια, διαβήτη, έμφραγμα, αιφνίδιο θάνατο και καρκίνο.

Με την εκπαίδευση στην αναπνοή και στην αυτοσυγκέντρωση το πλάτος των διακυμάνσεων του καρδιακού ρυθμού και το πλάτος ταλαντώσεων του εγκεφαλικού ρυθμού αυξάνεται κι εμφανίζεται συνοχή στις εναλλαγές ανάμεσα στις αυξήσεις και μειώσεις και υπάρχει ευθυγράμμιση μεταξύ των βιολογικών ρυθμών. Οι περιοχές που συνδέονται με τη θετική διάθεση και την αισιοδοξία, δηλαδή οι αριστερές μετωπιαίες γίνονται πιο ενεργές και το ανοσοποιητικό σύστημα γίνεται πιο ισχυρό. Τα λευκά αιμοσφαίρια και τα κύτταρα φυσικοί φονείς γίνονται πιο δραστικά, παρατηρείται μείωση στις φλεγμονώδεις κυταροκίνες, στον παράγοντα νέκρωσης του όγκου TNF-α και στην ιντερφερόνη γ και αυξάνεται η ιντερλευκίνη 10 η οποία καταπολεμά τη φλεγμονή, ενώ μειώνονται τα επίπεδα κορτιζόλης. Η θετική επίδραση του διαλογισμού φαίνεται και στο ανοσοποιητικό σύστημα ασθενών με AIDS, όπου παρατηρείται αύξηση των CD4 κυττάρων, μέσω μείωσης της έκκρισης αδρεναλίνης και κορτιζόλης.

Κάθε άνθρωπος πρέπει να βρίσκει χρόνο να διαλογίζεται. Όλοι συγκεντωνόμαστε στους αντικειμενικούς στόχους μας να αντιμετωπίσουμε μια κρίση, να βρούμε ένα σύντροφο, να φροντίσουμε τα παιδιά μας, να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των γύρων μας, αλλά καταπνίγουμε όλα όσα νιώθουμε και δεν δίνουμε σημασία στη σπουδαιότητα της εσωτερικής μας ηρεμίας. 

Ένα αναμμένο κερί, ένας διαχυτής αιθέριων ελαίων, σε ένα ήσυχο περιβάλλον, 10 λεπτά 2 φορές την ημέρα θα σας βοηθήσει να μάθετε να ακούτε την αναπνοή σας και να δαμάζετε σιγά σιγά τις ζωτικές σας λειτουργίες. Η φλόγα του κεριού συμβολίζει την αμυδρή λάμψη της ζωής που τρεμοπαίζει κάτω από τον άνεμο των εξωτερικών συμβάντων, αλλά δεν σβήνει ποτέ.

Μειώστε το χάος της μεταβλητότητας των βιολογικών σας λειτουργιών με τη χαλαρωτική αναπνοή και με τη γιόγκα. Η γιόγκα σημαίνει μια σειρά πρακτικές που έχουν σκοπό την ενοποίηση του σώματος και του νου με στόχο την ενότητα και την εσωτερική γαλήνη και αυτό επιτυγχάνεται με προσωρινή εκτροπή από τον εξωτερικό κόσμο στο επιλεγμένο αντικείμενο του διαλογισμού. Το αντικείμενο του διαλογισμού μπορεί να είναι το σώμα και οι αισθήσεις του, όπως στη χάθα γιόγκα, που στηρίζεται σε στάσεις σώματος και στην αναπνοή. Όμως και η ύπνωση κινητοποιεί τις βαθιές δυνάμεις του σώματος, η φλόγα ενός κεριού, η προσευχή ή ακόμη κι ένα τοπίο.

Μέσα από όλες τις περιπτώσεις επιτυγχάνεται έλεγχος της προσοχής, για να μπούμε σε κατάσταση εσωτερικής συμφωνίας και αρμονικής λειτουργίας των βιολογικών ρυθμών του σώματος.

Δε έχει σημασία πια τεχνική θα ακολουθήσετε για να ευθυγραμμίσετε με απόλυτη ακρίβεια όλη την ενέργεια του σώματος. Απλά πρέπει καθημερινά να ανανεώνετε την επαφή αυτή με ειλικρίνεια, καλοσύνη και ηρεμία με τη ζωτική δύναμη που πάλλεται μέσα σας και να υποκλίνεσετε σε αυτή!!!

Για να έχετε την υγεία σας

Τα καλύτερα για τον διαλογισμό

Όλα όσα θα σας βοηθήσουν στο διαλογισμό

Διαβάστε, επίσης,

To παρατεταμένο χρόνιο στρες προκαλεί καρκίνο

Πώς η μουσική και ο διαλογισμός προστατεύουν από την άνοια

Διαλογισμός και βαθιές αναπνοές

Διαλογισμός

Όλα μπορούν να θεραπευθούν

Τρόποι για να καθαρίσετε το σώμα σας

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Κόλπα για το χρόνιο πόνο

Βελτιώστε την ποιότητα ζωής σας

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Η τεχνική της χαλαρωτικής αναπνοής

Ασκήσεις αναπνοής για την ανακούφιση του άσθματος και της δύσπνοιας

Τεχνική μυϊκής χαλάρωσης

Όλα μπορούν να θεραπευθούν

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Όλα όσα μπορείτε να κάνετε για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα

Τα καλύτερα μυστικά για υγεία και ευεξία

Τρόποι για να διεγείρετε το πνευμονογαστρικό νεύρο

Διαλογισμός

Boswellia Serrata το ισχυρό φυσικό αντιφλεγμονώδες

Πώς βοηθάει η πνευματικότητα και η προσευχή στην υγεία μας

Τι είναι η Αγιουρβέδα

Τα τσάκρας και οι βασικές τους λειτουργίες

Είδα ένα όνειρο

Ασκήσεις οραματισμού για τη θεραπεία του καρκίνου

Υποταγή στο δόγμα

Πρέπει όλοι να έχουμε πίστη

Η Εκκλησία μας κάνει καλό

Να κρατάτε δίπλα σας ανθρώπους με ποιότητα

Αποφύγετε τη συζυγική αντιπαράθεση

Η αγάπη είναι επιλογή

Η ζωή είναι ένας σκληρός αγώνας

Τι είναι η ευεξία;

Πράξεις καλές για τον εαυτό σας και την κοινωνία σας

Τα καλύτερα μυστικά για υγεία και ευεξία

Ο κόσμος στον οποίο θέλουμε να ζούμε - emedi.gr

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 276 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 24 Μαρτίου 2018 11:57
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η αρωματοθεραπεία στη σύγχρονη θεραπεία ασθενειών
DMC Firewall is a Joomla Security extension!